måndag 28 juli 2008

Idag kommer min ögonsten hem



Idag så kommer min ögonsten hem :) Saknar han såååå mycket :)

Har inte varit inne på ett tag och skrivit men jag har jobbat en hel del så när man kommer hem så har man inte orkat sätta sig ner och skriva.

Så jag tänkte passa på att skriva lite nu medan jag sitter framför datan.
Igår så fyllde min mamma år
Grattis mamma!!!

I helgen så var man ner till Sala festivalen men man kunde knappt vara där inne för det var så mycket folk så vi var inte så länge där nere.. Och jag skulle ändå jobba.

Fick ett inlägg från en som inte kan skriva vem han eller hon är.
Som hade en fråga varför jag går och snackar skit om folk som jag inte känner..
Vem du än är så känner du inte mig och jag går inte runt och snackar skit utan jag säger precis vad jag tycker och tänker. Det är inte alls samma sak.
Jag står för det jag säger och sitter inte att snackar om nån som inte jag känner.

Och om mina vänner sitter här och snackar en massa skit om deras kompis så har jag ju egna åsikter om tjejen eller killen. Och om jag inte vet vem dom snackar om så skulle jag inte går runt och snacka om den.
För jag bedömer själv om jag skulle träffa den personen.
Vad jag tycker om henne/Han

Så vem skulle jag ha snackat skit om som du känner?
Och som jag inte känner??

Ja ja nej nu måste jag göra ett ryck här hemma..
Men ni får ha det så bra....

kram på er

Inga kommentarer: