tisdag 29 juli 2008

Nu är det inte långt kvar

Nu är det inte långt kvar tills sommar vicket är slut.
Känns både tråkigt och skönt.
Har man inte fått tag i nåt jobb tills nästa sommar så tänker jag absolute inte jobba 100% båda gångerna för det e så jobbigt.
Man e knappt hemma och det känns inte så roligt för min son att hans mamma jobbar hela dagarna.
Men efter sommar vicket så har jag planerat en resa som han och jag ska göra och bara hitta på en massa roliga saker.

Undra vad man ska hitta på för kul i helgen då?
Ska i alla fall på 60 års kalas med pappa.
Ska bli kul ska även ta en öl i helgen på balkongen och sätta mig ner och läsa lite och umgås med min sambo Anna :)

Nej nu ska jag hoppa i säng för nu orkar jag inte sitta och vänta på att Chrille ska komma hit.
Han är inte så bra på att passa tider den killen ;)

Kram på er

Inga kommentarer: